FAQ - Masterkontrakt

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål i forhold til masterkontrakten.

Hvor skal masterkontrakten leveres?

Signert masterkontrakt leveres i instituttresepsjonen ved hovedveileders institutt. Allmennvitenskaplige studenter må levere en signert utdanningsplan samtidig med masterkontrakten. Arbeidsflyten for innlevering av masterkontrakt for allmennvitenskaplig og sivilingeniør.

Hvem skal jeg kontakte?

Kontakt fakultetet ved:

Feil innleveringsfrist

Innleveringsfrist kalkuleres ut fra følgende kriterier:

Gi beskjed om faktorer som påvirker innleveringsfristen i merknadsfeltet for student:

Administrasjonen kan endre på oppstartsdato og innleveringsfrist når masterkontrakten registreres som mottatt.

Utsatt uttak

Sivilingeniører som skal ha utsatt uttak må gjøre følgende:

Hovedveileder skal godkjenne utsatt uttak, og du må fortsatt levere masterkontrakten i instituttresepsjonen før normal frist for uttak av masteroppgave.

Kontakt instituttresepsjonen vedrørende spørsmål om masterstudiet.
Ved tekniske spørsmål om systemet kan du kontakte daim-admin at idi.ntnu.no

 
For tekniske feil - og spørsmål kontakt daim-admin@idi.ntnu.no